سوالات متداول
  • در صورت نداشتن گذرنامه، امکان ثبت نام وجود دارد؟

    بدون بارگذاری تصویر گذرنامه ثبت نام صورت می گیرد اما تایید نهایی اطلاعات ثبت نامی پس از بارگذاری تصویر گذرنامه انجام می شود.

  • آیا پس از تکمیل ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

    از قسمت "ورود به سامانه خادمی" با وارد کردن کد ملی و رمز عبور می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

  • امکان استفاده از یک شماره همراه برای ثبت نام دو نفر می باشد؟

    برای هر کدملی یک شماره همراه منحصربفرد باید ثبت شود. امکان استفاده از یک شماره تلفن برای دو نفر نمیباشد.

  • چرا پیامک اعتبار سنجی ارسال نمی شود؟

    اگر در وارد کردن شماره همراه دقت نفرمایید، پیامک اعتبارسنجی به شماره وارد شده ارسال می شود و نمیتوانید به سایت وارد شوید. در صورتی که از صحت شماره همراه اطمینان دارید، مراتب را به شماره روابط عمومی قرارگاه اطلاع دهید.

  • آیا میتوان چند بازه زمانی انتخاب کرد؟

    انتخاب دو بازه زمانی برای حضور به صورت همزمان مقدور نیست و عزیزانی که تمایل دارند بیش از یک بازه خدمت کنند: اولا-تعهد می کنند از ابتدا تا انتهای بازه های مدنظرشان حضور داشته باشند. دوما- علاوه بر بازه انتخابی در سایت، دیگر بازه های حضورشان را به صندوق پیام در سایت ارسال نمایند. در صورت موافقت مسئول مربوطه اعلام می شود.

  • تا چه زمانی میتوان بازه زمانی را تغییر داد؟

    به دلیل محدودیت ظرفیت، تا زمانی که ظرفیت بازه ها به اتمام نرسیده باشد میتوان آن را تغییر داد. همچنین تایید نهایی بازه حضور شما برعهده مسئول مربوطه می باشد و از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.

  • نحوه و هزینه ایاب ذهاب به چه صورت است؟

    ایاب ذهاب برعهده خادمین می باشد و در صورت فراهم شدن شرایط به صورت محدود وسیله ایاب ذهاب توسط مجموعه فراهم می شود و هزینه آن متعاقبا اعلام می شود.

  • چرا بعد از بارگذاری عکس و ویرایش اطلاعات، تغییرات در سایت اعمال نمی شود؟

    بعد از بارگذاری عکس باید گزینه "به روز رسانی" در پایین صفحه زده شود تا تغییرات اعمال گردد.